Alla inlägg den 3 februari 2013

Av Emma - 3 februari 2013 19:43

 Detta är mitt första inlägg,   så jag är lite nervös. På bloggen kommer jag att skriva noveller, och skriva lite om kulturgrejer(typ) och min SUPERGULLIGA kanin FLOPPSIE  ! Jag har ju, som typ de flesta i Sverige, sett Melodifestivalen(Jag är ett fan!). Jag recenserar här alla låtarana:

 

SKYLINE: är Ok. 

BURNING FLAGS: detta SKA ju till final!

PARIS: jättesynd att den åkte. Den var bra.

GOSA: melodi: fett bra. Text: inte lika bra...

VI KOMMER ALDRIG ATT FÖRLORA: ska ju vidare!

HEARTBREAK HOTEL: ooh, oooh... man sjunger ju med som tusan! Japan-Sverige äger!

PORSLIN: Min kompis lillasyster somnar nästan... Men den är ändå bra säger hon efteråt.

WERE STILL KIDS: Saxofonen är så sköööön! 

Presentation

Bloggen drivs av mig, Emma (Inte mitt riktiga namn). Njut av läsningen!

Senaste inläggen

Omröstning

Vad är bäst: Te eller läsk.
 Te
 Läsk

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Länkar

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013
>>>

Besöksstatistik

Melodifestivalen

Alla bloggar om Mello... PÅ ETT STÄLLE!!!!

RSS

Wright your word, promise 4ever, gästbok.


Ovido - Quiz & Flashcards