Alla inlägg den 20 februari 2013

Av Emma - 20 februari 2013 15:09

Hejsan! Nu har jag lagt ut min och min systers kaniner på youtube! Sök på Sweet rabbits! Här kommer lite fakta om dem:

 

Namn: Floppsie                                                        Namn: Candie

Färg: Vit/brun                                                            Färg: Vit 

Ålder: 2 ½                                                                  Ålder: åtta månader

Ägare: Emma                                                            Ägare: Elly

 

 

 Och så skulle jag bara skriva att Nicki Minaj är en skitbra rappare och sångerska! Här kommer topp fem av hennes låtar enligt mig:

 

1. Superbass (Sök på: Nicki Minaj- Superbass)

2. Moment 4 life (Sök på: Nicki Minaj feat. Drake- Moment 4 life)

3. Right by my side (Sök på: Nicki Minaj faet. Chris Brown- Right by my side)

4. The boys (Sök på: Nicki Minaj feat. Cassie- The boys)

5. Va va voom / Starchips/ Pound the alarm (Sök på Va va voom: Nicki Minaj- Va va voom. Sök på starchips: Nicki Minaj- Starchips. Sök på Pound the alarm: Nicki Minaj- Pound the alarm)

Presentation

Bloggen drivs av mig, Emma (Inte mitt riktiga namn). Njut av läsningen!

Senaste inläggen

Omröstning

Vad är bäst: Te eller läsk.
 Te
 Läsk

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Länkar

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013
>>>

Besöksstatistik

Melodifestivalen

Alla bloggar om Mello... PÅ ETT STÄLLE!!!!

RSS

Wright your word, promise 4ever, gästbok.


Ovido - Quiz & Flashcards